Infocenter

Ofte stillede spørgsmål

Før handel

Hvorfor finder vi ikke bilen på din nummerplade?
Der kan være forskellige grunde til det. Den mest almindelige årsag er, at vi ikke fører slitage- og reservedele til det aktuelle bilmærke. Se mere info her.
En anden årsag er fejl med info i registreringsattesten (ofte importbiler). I disse tilfælde skal der foretages et manuelt valg af bil. Bemærk, at personlige nummerplader naturligvis ikke fungerer, så benyt her bilens oprindelige registreringsnummer.
Hvorfor får jeg forskellige valg på dele?
Et eksempel kan være, at der vises to bremseskiver på samme aksel. Bilproducenten foretager nogle gange ændringer midt i en produktionsserie, så for nogle biler kan der være flere alternativer i samme kategori. I disse tilfælde finder du mere information inde på hver enkelt varetekst. Er du alligevel i tvivl, er det bare at tage kontakt. Husk at tilføje bilens nummerplade. Nummerpladesøgning er ikke et facit. Det vil kun filtrere udvalget af dele så godt, det kan lade sig gøre, men det er desværre ikke altid muligt at sortere dele. Det kan fx skyldes modelændringer eller udstyrsniveau.
Hvorfor hjælper nummerpladesøgningen mig ikke?
Nummerpladesøgning filtrerer udvalget af dele så godt, som det lader sig gøre, men det er desværre ikke altid muligt at sortere dele. Nummerpladesøgning er desværre ikke altid en sikker løsning. Det kan fx skyldes modelændringer eller udstyrsniveau.
Er priser opgivet med eller uden moms?
Alle priser er opgivet med moms. Priserne er ekskl. moms, hvis du er logget ind som erhvervskunde.
Hvad koster fragt af varerne?
Vi har et fast fragtgebyr, læs mere om det her.
Findes varen på lager?
Lagerstatus står anført på varesiden.
Hvad er forventet leveringstid?
Vi pakker løbende bestillinger og sender indenfor arbejdstid. Herefter skal varen fragtes, hvilket normalt tager 1–3 arbejdsdage.

Under handel

Hvordan registrerer jeg en kampagnekode?
Kampagnekoder registreres i feltet «Rabatkode» inde på varekurv-siden. Husk at trykke «Aktiver kode» når du har indtastet koden.
Webshoppen kan ikke finde min adresse?
Prøv at opdatere siden (refresh). Skulle det ikke fungere, så er det bare at tage kontakt, så hjælper vi dig med det. Bestillingen kan også gennemføres på telefonen.
Jeg får fejlmeldinger, når jeg forsøger at bestille med betaling med kort.
Kontroller venligst, at du har tastet de rigtige kortoplysninger.
CCV2-nummeret finder du her:
CCV2.
Undlad at trykke på «tilbage»-knappen undervejs i betalingen.
Det kan opstå problemer, hvis din webbrowser ikke er opdateret, eksempelvis Internet Explorer hvor software/programtillægget i browseren ikke opdateres imod NetsEasy.
Hvorfor får jeg en forkert del, selv om jeg har tastet nummerpladen ind?
Nummerpladesøg vil filtrere udvalget af dele, så godt som det lader sig gøre, men det er desværre ikke altid muligt at sortere delene. Nummerpladesøgning er desværre ikke altid en sikker løsning. Det kan fx skyldes modelændringer eller udstyrsniveau.
Jeg kan ikke logge ind eller har glemt mit password.
Har du forsøgt at skrive din e-mailadresse eller dit mobilnummer i feltet «Glemt password»?
https://www.bildele.dk/glemt-passord/pa/-

Når du har gjort det, kommer du til en side med tre felter:
https://www.bildele.dk/logg-inn/l/-
I det øverste felt skal du skrive det nye password, du har modtaget.
I de to næste felter skriver du et password efter eget ønske. Disse to passwords skal være ens.

Efter handel

Hvordan afbestiller jeg?
Før vi har sendt din bestilling:
Du ringe til os på telefon 70 60 66 40, så hjælper vi dig med afbestillingen.

Efter vi har afsendt din bestilling:
Opret retur (fortrydelsesret) efter, at bestillingen er hentet på udleveringsstedet.
Jeg ønsker at returnere en vare, hvordan gør jeg det?
Retur kan enkelt anmeldes på «Min Side». Find den aktuelle ordre i din ordrehistorik og klik «Oprette retur». Indtast den nødvendige information, og klik «Registrer retur». Når det er gjort, vil du modtage en bekræftelse og returneringsseddel via mail.
Vi har 365 dage åbent køb. Hvis du ønsker du udnytte din fortrydelseret, skal varen returneres inden 365 dage, og skal registreres på «Min side».
Hvordan ved jeg, når min bestilling bliver sendt?
Der sendes en e-mail ud i det øjeblik, din bestilling er pakket. Mailen indeholder kvittering samt et sporingsnummer.
Hvor finder jeg sporingsnummeret på sendingen?
Sporingsnummeret bliver sendt på e-mail, når bestillingen sendes. Du finder også sporingsnummeret i ordrehistorikken på «Min Side».
Forsendelsen er skadet ved ankomst. Hvad gør jeg?
Skaden skal straks anmeldes til transportøren (PostNord).
Hvornår kan jeg forvente at få pengene tilbage for returnerede varer?
Normalt bliver returvarer krediteret inden en uge, fra vi modtager varen. Du vil modtage en kreditnota, når krediteringen har fundet sted.
Kan andre personer hente min bestilling?
Ved PostNord udleveringssted:
Personen skal tage både din og sin egen ID med til udleveringsstedet.
TecDoc
Det er ikke tilladt at kopiere dataene, især hele databasen. Det er ikke tilladt at duplikere og / eller behandle dataene eller hele databasen og / eller tillade tredjeparter at gøre det uden TecDocs forudgående samtykke. Manglende overholdelse vil medføre krænkelse af ophavsretten og retsforfølges.

Copyright 2021 © Bildele.dk. All rights reserved - W1

Åbningstider:
Mandag – Fredag08:00 – 16:00

Besøgsadresse:
Juelstrupparken 15, 9530 Støvring
Telefon +4570606640